De nieuwe XTR 9100 is er ! 12 speed !
Het is lichter. Het is stijver. Het is soepeler. Wat mag je anders verwachten van de volgende generatie XTR? Optimale krachtoverdracht voor maximale snelheid, misschien? Dat klopt. We hebben deze keer aanzienlijke verbeteringen doorgevoerd.
Laten we duidelijk zijn over onze achterderailleur. Deze is strak en nauwkeurig. Ontworpen om de sterkste trapkracht op de moeilijkste routes te weerstaan, terwijl schakelen soepeler gaat dan ooit. De ketting die er tijdens het schakelen vanaf schiet? Dat behoort tot het verleden.
Dus hoe ontwerp je een cassette met een breder bereik, terwijl deze toch lichter, duurzamer en 30% stijver is? Les één: gebruik aluminium, staal en titanium samen. Wij hebben de krachtoverdracht verhoogd zodat je aan snelheid kunt winnen. Het is sneller, soepeler en je kan blijven trappen tijdens het schakelen… Yes, you can.
Als we je een advies mogen geven is het: toon je liefde en behandel je kostbare ros met een speciaal ontworpen ketting. Dat zal je echt helpen om die hobbelige wegen te overwinnen.
Naast schakelen zal onze greep jouw perceptie van prestatie ook verbeteren. Met 20% snellere greeptoegang en 35% minder benodigde kracht hebben we de snelste cockpit ooit gebouwd. Deze is zo snel en comfortabel dat je jezelf zal afvragen wie daarmee kan omgaan…
Extreme stopkracht met 30% minder tijdverlies en 10% meer remkracht – cijfers waar zelfs een superheld trots op zou zijn!
Zelfs onder de warmste omstandigheden houdt onze ICE TECHNOLOGY FREEZA het hoofd koel. Het remmen is betrouwbaar, stabiel, soepel en consistent, waardoor u afdalingen zorgeloos tegemoet gaat. Beloofd.
Luister, kan je het geluid van een tikkende naaf horen? Niet met de nieuwe XTR. We hebben deze bijna volledig stil gemaakt met onze SCYLENCE-technologie zodat je jezelf kunt richten op wat er echt toe doet: fietsen.
Stop niet voordat je de afdaling in knalt! Onze greep laat je de zadelpen afstellen vanaf de greeppositie met minimale kracht tijdens het rijden.